Onsdag.

Sitter här med min goda blodpudding som fick bli min lunch idag.
Blodpudding, lingonsylt och ett glas mjölk!
Älskar blodpudding skulle kunna leva pått.
Dock finns det inte många i min omgivning som gillart,
Jo Bella, fast hon vill ha tunnaskivor och helst från kungsbyn eller hur?
Min dag har hittils vart bra.
Vaknade av en Ottilia som ropade - Mamma kom.
Vi gick upp och åt frukost och gjorde oss i ordning till dagis och möte.
Släppte av Ottilia på dagis och for in till jobbet på möte.
Hade tänkt mig svänga förbi Vådcentralen där jag jobbade
extra förut för att tömma mitt skåp men självklart så hade dem
utbildningsdag just idag och hela vårdcentralen var stängd.
Typiskt.
Fast jag tog en sväng förbi mammas jobb istället och kollade läget.

Innan jag for hem bestämde jag mig för att åka förbi Car Wasch
för att tvätt bilen. Snabbt och enkelt!
Insåg dock nu när den är tvättade att den är repig på förarsidan
Blir tokig.
Jag vet dock att jag har inte kört in i nått och J får jag just nu inte
tag på så antingen är de han eller någon annan jävel som har kommit åt bilen.
Synd när det är en helt ny bil.

Nej NU måste jag gå och vila inför natten...


Kommentarer
Postat av: J.

Åh tvätta inte en helt ny bil i maskintvätt! Kommer bli jättemånga fula smårepor efter ett tag :(

2010-05-19 @ 16:36:27
Postat av: linnea

kul att du är tillbaka=)så man vet vad du har för dig där ute på lantet :P får vi komma ut och grilla nån helg fram över?:)

2010-05-20 @ 17:24:22
Postat av: bella

nee jag älskar blodpudding av alla slag ;P

2010-05-21 @ 14:10:33
URL: http://bellasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback