Ny vecka.

Och så var det måndag igen, helt sjukt va tiden går fort.
Hinner knappt ta vara på den ledigheten man har.
Ursch.
Igår kom jag inte upp ur sängen förän efter kl 12.
Helt slut.
måste ha vart alla avgaserna på bilträffen i lördags. HAha
Hade iaf roligt när vi gled omkring i bilen samt kolla på alla andra bilarna.
Kan helt klart erkänna på en gång att jag kan typ ingenting om bilar.
men jag försökte iaf se lite intresserad ut. :)

Igår efter den tröga starten så åkte vi hem till mamma för att fira Leif
som fyllt 45 år. Vart en massa fika och bus för Joel och Ottilia.
Jag som sakt var fortfarande seg och kände mig inte så social, tur för mig att de
var bara den närmaste släkte så dem fick ta mig för den jag var.

Idag då, Är man ledig, Ottilia är ledig från dagis och just nu sover donnan.
Ottilia är just nu i en period när allt är hennes, hon kan själv och man får absolut inte
välja åt henne. Kan säga direkt att vi kommer inte direkt överens.
Så just nu tycker jag att de är rätt jobbigt att vara hemma med henne, de blir liksom inget
ledigt utan bara en massa trots och gnäll.
Imorgon är jag ledig men då har jag bestämt att hon ska få
gå på dagis, för jag ska på APT kl 15 och innan de ska jag försöka handla lite mat
och sedan hitta något åt mig själv för present korten jag fick när jag fyllde 2/5.

Har helt enkelt inte hunnit vart ut och kollat på något.
Har försökt en massa gånger att ta med Ottilia men de har slutat med att
jag fått avbryta mitt sökande.
Många kanske tycker att de är väl inte så svårt och de är bara att vara bestämd.
men de är inte så lätt och alla barn är olika.
Jag blir iaf helt slut och svettas som en idiot.
men så är det just nu,
kan säga att de såg inte ut så här för ett år sedan.
då kunde vi ha en lugn stund inne på affären men är det mer Kaos.


Nej nu ska jag sluta sitta och försvara mig
och istället försöka fixa här hemma medan tjolanta sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback