Mellan två pass.

Är just nu mellan två arbetspass, säger inte er så mycket kanske?
eftersom att jag jobbar natt och jobbar mellan 21.30-07.30 så sover jag näst intill
hela dagen,
vaknar runt 16.30 äter mat sedan är jag halft död tills jag åker och jobbar.
känner mig inte så social här hemma när 
man är så trött och slut men jag är ju ledig mer än vad jag jobbar!!
vilket är det bästa med att jobba natt!
imorgon går jag av på morgonen kl 7.30 och är ledig tills nästa onsdag..
men i helgen ska man vara "barnvakt" åt min 16 åriga lillasyster så hon inte hittar på
en massa bus medans mamma och Leif är borta. :)

Ang, komentaren jag fick om biltvätten så brukar vi inte tvätta bilen
på biltvätt, men tiden och orken har inte funnits med att handtvätta bilen
och fågelskiten har bara blivit mer och mer.
så för denna gång vart det biltvätt.
Detta var 2 gången den fick åka där igenom
annars är det bara handtvätt som gäller!!

Hahha låter lite roligt när jag skriver först att jag är ledig mycket och sen
så har jag inte tid att tvätta bilen men då ska ni bli påminda om att jag har
två till jobb.
Uthyrning av en bygdegård samt fosterbarn och dessa två tar upp en stor del
av min lediga tid!! sen ska de finnas över till att städa,laga mat och
givetvis umgås med familj och vänner...
höll nästan på att glömma att jag hjälper svärmor också med hennes bageri.
Fullt upp med andra ord!

Har faktiskt räknat ut till hur många dagar i månaden som jag har nått inbokat!
10 arbetsnätter ev. mer
6 dagar med fosterbarnet
4 dagar med bygdegårdet ev. mer
4 dagar med bageriet
totalt: 24 dagar av 30 dagar.

Nu ska jag ta och sätta på en maskin tvätt och
sen leta rätt på resten av familjen som är ute på vift här på byn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback