Månader har gått..

Månader har gått och bloggen har helt enkelt legat på hyllan.
Jag kände att de inte riktigt fanns nått att skriva om.
vart bara en helt vanliga vardag med dagis, arbete, städning och mat.
och inte heller fanns det någon tid för bloggen.
De finns inte mer tid nu men jag ger bloggen en chans.

Sen den 3 November har jag jobbat natt på Nattpatrullen en tillsvidare anställning på 68%
Det fungerar jätte bra och mina lediga dag går åt till vara med familjen och fosterbarnet,
givetvis vänner också.

Nu börjar våren äntligen komma och det är helt underbart att sitta ute och ta de lugnt.
Idag har jag min lediga dag, de blir att bara ta de lugnt och leka med Ottilia.
Ikväll ska jag "springa" vårruset med jobbarkompisarna, ska bli intressant för det är
första gången för mig!!

Nu ska jag ta och runda av detta för nu ska jag busa lite med Ottilia ute på gräsmattan och sedan blir
det mat och en tupplur för fröken Holmberg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att du skriver ibland . Gillar din blogg massor. :)

2010-05-18 @ 22:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback