Vecka 8+6

Imorgon går man in i vecka 10.
Veckorna går snabbt men inte så snabbt som jag vill.
Ursch.
Den här graviditeten är inte alls som den första.
känner mig halvt död och fattar inte hur jag ska överleva?
vet knappt om  jag överlever dagen.
där av har de inte blivit så mycke bloggande.

Har just nu ingen direkt posetiv känsla över denna "graviditet"
vilket kanske låter helt sjukt men så känns de.
men jag tror och hoppas att de med tiden släpper och jag blir
mer lycklig!
för jag vill ha barn men orken finns inte, spenderar mer tid med ansiktet i toaletten
än utanför och de känns som att de aldrig kommer att gå över..
men som min barnmorska säger ge de till vecka 12-14 så ska du se
att de blir bättre men just nu fokuserar jag på att överleva!!

Nej nu är de dax att sova..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback