Fredag ♥

Idag är det fredag, ledighet för många.
Men de finns dem som jag som får jobba och stå i!!
fast jag ska väl inte klaga så mycket, är ju ledig en hel del!!

Idag har jag vart på stan med Lollo.
Som hon sa de blir ca 2,5 timmes shopping och sedan simning.
JOHEJ !
Vart snarare 5,5 timmes shopping, dock ingen simning men de gör
inget för helt slut avart man utav att springa runt på stadens gator!!
de jag fick med mig hem var:
3 par strumpbyxor
2 toppar
1 par mjukisbyxor
1 tjocktröja

Lollo fick dock med sig 3 ggr så mer än vad jag fick.
Men hennes plånbok verkar större än min !! HHAHA =)

Ja ni nu på kvällen vart de ibbes och nu ska sitter jag här och kollar på Karln
som skruvar ihop min crosstrainer.
Jajjamensan.
Har inte tid att både gymma och simma så jag köper mig en maskin att träna med
hemma. så kan jag både titta på tv och träna ahha..
få se hur de funkar. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback