Vi har blivit med vagn =)

Igår så fick vi för oss att kolla på lite vagnar på barnenshus.
Fick en chock då jag insåg att alla 2010:or är typ slut och att de inom någon månad kommer
2011:or. Visst de kanske inte är nått men vi hade tänkt oss köpa en ny Emmaljunga,
dock inte den dyraste sorten utan en smart duo,
men så klart så försvinner den nu 2011 och dem kommer bara att ha den dyrare.
Vi kollade in lite priser och insåg att 2011 modeller blir ännu dyrare än 2010orna.

Har haft lite koll på blocket för att försöka hitta en Emmaljunga som jag vill ha,
men de finns inte. Dem som är 5-6år ligger på 3500kr vilket jag tycker är fördyrt för en
begagnad om den är 5år gammal. Sen så har min färg aldrig funnits.
Mitt i allt som bestämde vi oss för att åka till arosbaby och kolla där.
Och där står den!

Min Emmaljunga Edge duo, i mörkgrön!


dock kostade den en hel del och vi la undan den för att diskutera.
och efter mycket om och men så står den här nu i vårat vardagsrum.
Känns super och tror att vi kommer att bli super nöjda med den!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Den är min " höstjacka" Jag älskar den jag också!

2010-08-27 @ 22:01:09
URL: http://siennaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback