För dig Anna.

Ja de var ju så där mer än 1 månad sen och mycket har hänt.
Semestern är över och nu är de snart dax att börja jobba igen.
Undra hur många dagar på min semester som jag hade fint väder? 5 kanske.
men vi har istället haft tid att börja renovera vårt hus. Från den 1 augusti  har vi haft
tillgång till hela huset  så de har bara  vart att huggt i.
Ska försöka lägga upp lite bilder sen så ni får se vad som händer och sker.

Nu om magen.
Vi befinner oss i vecka 18 (17+5)
har kännt en hel del rörelse redan i magen men inga ordentliga sparkar.
På onsdag är de dax för Ultraljud, spännande och se så allt står rätt till.
Många har frågat mig hur jag mår den här graviditeten jämfört men Ottilias.
helt olikt, första veckorna mådde jag jätte dåligt, illamående och orkeslös.
vilket jag inte var med Ottilia.
Sen så känner jag mig jätte konstig, psykiskt.
Och så komenterar alla att min mage är liten, fast nu börjar den växa tycker jag..

Nu måste jag äta frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback