3 månader.

De har gått över tre månader sen jag skrev en enda liten rad här..
3 månader går väldigt fort.. för fort.
De har hänt en hel del saker på dem här månaderna.
Har inte riktigt haft tid eller lust att skriva..
Fick bara höra hör hemma att man var nån jävla blogg nörd så fort man satt och skrev.
De trykte ner mig en hel del, men nu känns de som att jag har fått tillbaka styrkan jag en gång förlorade.

Idag är de Torsdag, säger inte mig så mycket faktiskt.
är ledig fram till på söndag då jag kör en enkel natt och sedan ledig till på fredag.
så himla skönt att jobba natt då man är ledig så mycket.
men de blir full fart hela helgen.
90års kalas imorgon.
och sedan har vi E hela helgen...´

Märks på Ottilia att hon inte tycker om när jag sitter framför dator.
nu river hon fram all reklam allt för att få lite uppmärksamhet.
tror de är dax för henne att sova lite middag nu..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är super glad att du är tillbaka :)

Helskotta vad härliga planer inför sommaren, ge mig sommar nu!! Vill ni hitta på något snart? :)

Pussss <3

2010-02-18 @ 19:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback