Vad är det här?

Känns som att allt bara vänder sig imot mig.
en vecka med otur?
Först vaknar man och inser att mensen är ca 1 vecka tidigare än planerad.
Åkte ner på stan med mamma och syster, hittade ingenting.
Sedan åkte jag hem och gjorde ett försök till en sockerkaka men som
slutade en stenhård kolbit.
Väl efter de cyklade jag till Kungsbyn för att möta upp mamma och dem andra.
Ottilia gallskrek hela vägen dit.
Ottilia och Joel lekte i lekparken och vips så hade Ottilia klättrat in i ett rör och gjort sig illa.
Fick åla in, hela vägen för att få tag på henne och åla tillbaka..

Sen inträffar det värsta.
Vi står och kollar på grisarna, Ottilia springer iväg och hämtar lite gräs.
jag kollar bort 2 sek för att Joel ropar på mig.
och vips så står hon med handen innanför stängslet och
får tag på elstängslet.
hon får en ordentlig elchock.
Blir rasande och stannar traktorn där en av ägarna sitter i.
skäller ut dem och är helt galen utav mig.
Men hur fan kan man ha elstängslet så nära de vanliga stängslet så att barn i 1 års
åldern når den.
kommentaren jag fick tillbaka var att stängslerna är godkända och man är där på eget ansvar.
Tack.

Självklart så förstår jag väl att man själv får ta hand om sina barn men ett barn är ett barn.
på ren instinkt så stoppar dem ju in händerna och då är det ju inte meningen att elstängslet ska sitta så
nära att barnen når den. och då menar jag att elstängslet satt ca en tio cm ifrån de vanliga stängslet..

Jag säger bara att jag är inte klar med dem.
Trevlig kväll!!


Kommentarer
Postat av: Johanna H

Åhh gumman, jäklar vad dåligt, så får de väl inte sitta, låter hel sjukt ju!! Hoppas Ottis mår bättre idag.. <3

2009-09-20 @ 17:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback