Så liten på jorden..

Jag försöker hela tiden att följa mitt hjärta, Vill jag något så
kämpar jag in i de sista.
Jag är Envis, de är jag.
Att följa sitt hjärta är inte alltid så lätt..
Tankarna snurrar och vem vet om man gör rätt?
Jag vill satsa på mitt liv, jag vill bygga upp ett hem där jag och min
familj trivs. ibland får man satsa allt för att få lite.
Jag vill hellre ge än ta.
Vilket kan leda till att man göra mycket för andra än sig själv.
Jag har blivit erbjuden ett jobb, Ett jobb som jag inte kan tacka nej till.
Ett erbjudande att få min familj på fötter och fortsätta med att bygga på
vårat evighetsprojekt.
Genom att tacka ja, kommer många att bli besvikna.
Vilket gör så himla ont!!
Jag vill göra alla nöjda.
Men ibland så går det inte, jag försöker hela tiden tänka på mig men halkar bara tillbaka..

Men nu har jag bestämmt mig och jag kommer satsa på det här.
Oavsett om många blir besvikna och missnöjda.
Jag följer bara mitt HJÄRTA!

Just nu väntar en lång helg med en massa jobb..
Någon måste tjäna pengar, känner att de är min tur att dra strått till stacken.

Kommentarer
Postat av: Malin Öhman

Följ ditt hjärta det kan inte bli fel,kram Malin

2009-09-25 @ 13:11:10
URL: http://beatriceohman.blogg.se/
Postat av: Johanna Holmberg

Ja följ dit hjärta, jag tycker du gör helt rätt Becca!!

2009-09-26 @ 09:27:28
Postat av: kajsa

Klart du ska göra de du vill gumman. Tänk inte ens tanken på att du ska göra andra besvikna för det är ditt liv och det är du som ska må bra :)

2009-09-26 @ 14:08:11
URL: http://kajsatrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback