Pengar rullar in..

Ledig dag idag.
Har en massa att göra.
Högst upp på listan är att städa och Handla.
Har nu på morgonen gått igenom hela vardagsrummet från tak till golv.
Nu skiner de som aldrig förr, hoppas de håller till på fredag.
Vad tror ni?
Ska hämta Ottilia vid 14 och två sek efter hennes hemkomst kommer de se
ut som ett bomnedslag.
Ottilia fick gå till dagis idag fastän jag är ledig men
jag behöver städa och handla, något Ottilia inte alls gillar.
J är i stockholm på ett möte så han kunde inte ta henne.et

Idag ringde dem från Herrgärd Vårdcentral och ville att jag skulle jobba.
Ska jobba på Tisdag för då är jag ledig på mitt andra jobb.
Dem ville att jag skulle jobba fredag och Måndag också men då jobar jag.
Typiskt!
Ska iaf bli askul att träffa alla därborta.

Projektet i källaren är i fullgång snart är de slutspurten..
Ska ta och åka in till mamma en sväng, lämna av lite filmer till min sjuka andra familj
och sedan tigga lite lunch.
Sen blir det handla och hämta Ottilia.
Sen ska jag försöka städa vidare så gott de går.

Imorgon börjar jag 16, så har en lång tid innan att städa på..


Kommentarer
Postat av: soffan

fasiken va roligt grattis grattis

2009-09-12 @ 16:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback