Okej.

Har inte lagt ner en enda sekund på bloggen den här helgen.
Har faktiskt saknat att skriva av mig men tiden har inte räckt till.
Har haft fullt upp med allt möjligt.
I lördags var jag ut med tjejerna, först vart de en trevlig middag hemma hos
Kajsa med förfest på altan.
Sedan vart de Oliver twist i typ 5 min och sedan Bill o Bob.
Vart fyllemat på Burgercorner och sedan bilen hem.
Kom hem vid kvart i 3.
Var nog 3 år sen sist som jag var uppe så sent.

Söndagen sov jag ut till kl 11.
Vart att åka in till stan och köpa lite byxor till Ottilia.
Lämna av en Tv hos Joanna och var där så J kunde hjälpa henne med
en massa grejer som hon skulle ha upp.
Nadia vissade mig farmville på Facebook och nu är jag fast!
Är helt besat!!
HAHHA..

Idag Måndag har jag jobbat och sedan inte gjort ett skit.
HAHAH..
Ikväll ska de bli ordning på källaren..
I slutet av denna vecka kommer de bilder..
Nu ska jag skörda på Farmville. hahha :)

Kommentarer
Postat av: Johanna H

Haha är du också beroende.. =) kanske du kan lära mig något nytt på lördag!! Skulle hälsa att mor min är bort rest och har inte hunnit, så hon har ej glömt bort dig!! PUSS

2009-09-08 @ 18:53:54
Postat av: Johanna H

Haha är du också beroende.. =) kanske du kan lära mig något nytt på lördag!! Skulle hälsa att mor min är bort rest och har inte hunnit, så hon har ej glömt bort dig!! PUSS

2009-09-08 @ 18:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback