Ledighet.

Både igår och idag har dem ringt från Herrgärdets vårdcentral och frågat
om jag kunde jobba, men jag tackade nej.
Jag behöver vila upp mig lite.
Som de ser ut nu så har jag två sjuklingar hemma.
J har jätte ont i halsen och Ottilia verkar också ha fått de nu på kvällen.
Hon grinar mest hela tiden och sen så säger hon AJJAJJAJJJ...
Tufflan.

Imorgon ska man till nya jobbet och skriva papper.
Ska även få delegering och mitt schema.
Resten av dagen ska jag vara hemma och städa och tvätta..

Nej nu ska jag fortsätta att titta på Idol.

Grattis Bella till FastJobb och Grattis Pernilla till Vikariatet!!


Kommentarer
Postat av: bella

TACK becci:D a 75% är de, och de tycker jag är perfekt! ja, vi måste verkligen träffas snart! jag är ledig hela helgen! va kul förresten att ni ska bli fosterfamilj! (eller va de kallas) ni är ju verkligen en sån familj som är perfekt till sånt! :)

2009-09-29 @ 22:09:26
URL: http://bellasdagar.blogg.se/
Postat av: P

tack så mycket becc!!:) som sagt hoppas lille skrutt blir frisk snart..

2009-10-04 @ 22:31:01
URL: http://pillivanilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback