Handla.

Har den senaste veckan bara längatat till barnbidraget.
så man kan få storhandla och ha en massa gott till helgen..
Idag kom barnbidraget.
Imorse var jag och Ottilia in till maxi för att handla.
och aldrig mer aldrig mer..
Ottilia var upp och ner, försökte klättra ur kundvagnen, plocka ur  varorna som jag plockade i.
Vart helt svettig i affären och ville bara åka hem.
glömde hälften och insåg att de är dax att byta affär att handla i.
Vi har vart riktiga MAXI FANS men nu vet jag inte.
Hur kan man bara ta bort en välling utan att ens meddela folk?
Ottilias kära välling har dom helt plötsligt sluta sålt.
Dem tyckte inte att de var så många som köpte den så dem tog bort den.
Men vi som köper den?
Nu tycker ni väl att jag är töntig och varför köper jag inte ett annat märke.
men nu är det så här att den vällingen som vi köpte till Ottilia
var den enda Ekologiska fulkornsvällingen som fanns och nu finns den inte längre.
Hon jag pratade med på Maxi trodde även att semper har dragit tillbaka produkten och
att den kommer att sluta produceras.

Tack för de.
Jävla skit!!

Ska sätta mig nu ock skriva ett mejl till semper och fråga om produkten.
Hoppas de blir ändring vad ska vi annars göra??


Kommentarer
Postat av: Johanna H

Så fick inte vi göra, om kunden ville ha en sak, köpte vi in den, va jag den enda som ville ha en sak, så kunde min chef bara köpa den till mig, kanske 4 i månaden.. där är dom små butikerna bättre faktiskt, prova på ica skiljebo.. dom brukar ha såna grejer :) annars så kan jag ringa honom och be honom ta hem den.. skriv mail till dem, konstigt <3

2009-09-18 @ 15:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback