Detta fält måste fyllas i??

Just nu kommer inte jag och min kropp överenrs.
Har under en längre tid haft dunkande huvudvärk.
Något av en känsla att ha vart ute två ggr på en helg, drukit mer sprit än vad en
storkarl klarar utav och smällt i golvet ett antal ggr under kvällen..

Jag mår inge bra, har ingen förklaring till varför jag mår så här..
ska strax försöka ta bilen in till stan, svänga förbi apoteket och inhandla
TREO, för sen är de jobbet som gäller 16-21.30.

Önska mig LYCKA TILL!!
för det behöver jag.


Kommentarer
Postat av: Johanna H

Finns här om du behöver gumman <3

2009-09-20 @ 17:36:46
Postat av: P

kära becc.. Du klarar allt, du är min superwoman.PUSS

2009-09-20 @ 18:59:11
URL: http://pillivanilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback