Dem vill ha oss..

Idag var det min lediga dag på jobbet.
spenderade den med att extra jobba på Herrgärdets vårdcentral.
Väldigt roligt att träffa alla.
men det hade vart skönt med en ledig dag men men extra pengar till jul är inte fel.

Förra veckan var socialen från stockholm här för en
interjvu angående till att bli kontaktfamilj.
Idag fick jag ett samtal från stockholm där dem kunde glädja
oss med att vi får bli kontaktpersoner till en tjej.
Är så himla glad.
Ska ta kontakt med familjen i helgen, då allt här hemma har lugnat ner sig lite.

Har föresten fått förfrågan om mer tider på Herrgärdet, får se hur jag gör.
Mitt privata liv måste gå före jobbet..

Nej nu måste jag ta och vila för de är jobb imorgon och fram till lördag då jag äntligen får
njuta av lite ledighet..

Kom precis på att tvättmaskinen väntar där nere proppad med kläder som ska hängas..


Kommentarer
Postat av: Johanna H

Gud så roligt för er :D riktigt roligt att höra, dom hade inte kunnat sagt annat en ja !! <3

2009-09-16 @ 07:01:42
Postat av: Emelie

Hej.. va roligt det är att läsa om att allt är på väg åt rätt håll :) grattis till er! /E

2009-09-16 @ 07:08:55
URL: http://metrobloggen.se/emeliewe
Postat av: Malin Öhman

vad roligt! Hur gick du till väga för att få den kontakten? Är oxå interesserad av att bli stödfamilj, kan inte du maila mej om mer info? Kram Malin

2009-09-16 @ 12:09:43
URL: http://beatriceohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback