Åsby

Åhh så himla skönt med en ledig dag så här mitt i veckan.
Synd bara att man inte ens hinner med hälften av vad man hade tänkt sig.
Men så är de.
Ottilia har vart snorig och febrig hela dagen, så typiskt när vi hade planerat
att vara på öppna idag, men de kommer fler tisdagar.

Jag har haft fullt upp hela dagen, var en sväng förbi Åsby trädgård, där jag
inhandlade lite blommor och en toa skylt.
Sen vart de att åka till Elgiganten och få lite tips om våran tvätt stuga.
de är så att tvätten blir aldrig torr, de tar för lång tid och då börjar kläderna lukta surt.
Så med mig hem fick jag en luftavfuktare, hoppas bara att den hjälper.
Efter allt farande har jag vart hemma och pyssla lite, tvättat av trappen och
plantera blommor, vart och kasta en massa tidningspapper och så klart så har jag städat.

Just nu ligger Ottilia och sover och J gick precis in genom dörren.
nu ska vi ner och fixa med vårat projekt i källaren.
Det är snart klart.. och då kommer de bilder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback