Onsdag.

Idag har de hänt en hel del.
Höstblåsorna är fortfarande kvar men hon verkar må toppen.
Om bara blåsorna går ner så blir allt bättre.
Idag kom E hit för första gången.
Hon verkade gilla sitt rum som vi har haft som "projekt".
Hon fråga mig säkert 10 ggr om de var hennes rum som hon hade helt själv.
Jajja mensan sa ja.

Lämnade Ottilia vid 9 tiden hos sin framor för att jag och E skulle få lite egen tid.
Vi åkte och handla inför helgen och köpte lite andra saker till hennes rum.
Hon ska nämligen vara hos oss fredag-måndag..
Efter de så åkte vi hem till oss, spelade spel lagade mat och busade med Ottilia.
Man märker att Ottilia blir lite svart sjuk på E men hon verkar endå gilla henne.
E fick en hel del kramar och puss utav ottilia. :)

Ni kanske undrar varför jag inte kallar henne vid namn i bloggen,
och de är för att skydda henne.
Eftersom att jag inte vet vem som läser min blogg.
Allt är väldigt inveklad men jag hoppas ni har förståelse.

 Nu är de bonde söker fru och sedan GA.
Imorgon är min sista dag på jobbet.. :(
men på måndag börjar nya äventyr...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ni är så otroligt duktiga!! Va stolta <3<3

Klart du absolut inte ska skriva hennes namn.. Har ingen med att göra :D

2009-10-29 @ 09:29:16
URL: http://gesundheit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback