Musik.

Att musik kan få en på ett så bra humör.
Imorse när jag vaknade kl 6 kände jag verkligen inte för något.
Satt på lite musik efter att ha lämnat Ottilia och vips så är man på bra humör.
Har dammsugit ur hela soffan och tagit bort fläckar, som ny!
Har precis tagit en pause från köket som snart är kliniskt rent.

J har idag ringt och pratat med A-kassan om när han ska få sina pengar.
Svaret: räkna med 3 veckor till..
Tack för den käftsmällen.
Tur att vi har sparade pengar, vad skulle man annars göra?
Flytta?

Börjar jobbet vid 16.
Ottilia fick gå till dags idag så jag får röja upp här.
Nej nu ska jag fortsätta lyssna på lite musik och fortsätta att städa..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback