Helgen.

Tror att detta inlägg för vänta ett par timmar.
Ottilia vägrar sova och jag är döö hungrig...

Uppdaterad 19:13

Vart inga timmar innan jag uppdaterad, mer en ½ timme.
Helgen har vart toppen.
Jobbade fredag kväll och när jag kom hem vart de mys framför tv.
Lördagen spenderade vi hemma hos basse. barnfritt.
Ottilia levde rövare hos mormor istället.
Var riktigt kul att komma ut lite och träffa lite folk.
Hade faktiskt med mig kameran, men vart inga bilder.
Minnet är inte de bästa.
Förr innan ottilia kom till världen hade jag ett super minne.
Kom ihåg allt.
Men nu är det inte så, Har helt enkelt för mycke att tänka på.
Oftast tänker jag för två personer, Johannes är inte den bästa på att komma ihåg och tänka steget före.

Idag söndag har vi vart på 1års kalas.
Liam fyllde 1 år.
Vart en massa gott och en massa bus.
Nu på kvällen har vi bakat pizza bullar och städat.
Nu ska de vikas tvätt och kolla på Ensam mamma söker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback