Fredag.

Har jobbat på hela veckan.
Idag jobbade jag först på Herrgärdet från 7.30-13 sedan vart de Björkbacken 14-21
Halleluja..
Sen i tisdags har J Vab:at för Ottilia.
Idag bestämde vi oss för att ringa och höra med Citypraktiken.
Vi fick tid på en gång.
Kan ni gissa vad de var?
Öroninflamation.
5:e gången eller? Har faktsikt slutat räkna.
Pencilin i 5 dagar.
Pratade på chefen och jag kommer att vab:a på Måndag.
För J måste till jobbet och Ottilia kommer troligen inte vara frisk.
tänkte de är lika bra att ligga steget före än att man ringer söndag kväll.

Egentligen skulle vårat kontaktbarn komma idag, men eftersom
både J och Ottilia är hängig så bestämde vi att flytta fram de till
nästa helg.
Man vill ju inte smitta ner henne.
Tycker de var synd för jag saknar henne..

Imorgon blir det vila för hela familjen.
Ska försöka plocka in lite från altan,
känns att de är dax nu för idag fick jag faktiskt för första gången skrapa rutorna på bilen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback