Fredag.

Idag är de verkligen ruskigt väder.
Ursch idag vill man bara ligga under täcket och kolla på film.
Tyvärr blir de inte direkt så.
Börjar jobba kl 13-21.15.

Idag vaknade jag och Ottilia kl 8.
Vart väldigt förvånad, var nog månader sen vi vaknade så sent.
Ottilia är just nu på dagis.
Tänkte passa på att duscha och städa här innan jag börjar jobba.
Frågan är bara om jag orkar men jag måste.

I onsdags var jag på Hälla och kollade efter en mössa till Ottilia.
Gud va mycke fint de finns nu.
Blir så himla ledsen när man inte har några pengar att handla för.
Allihopa i familjen skulle behöva lite nytt och varmare inför vintern.
men de får helt enkelt vänta...


Kommentarer
Postat av: Malin Öhman

Har du kollat in kläder och leksakerna på Babyshopen? Säljer nya o beg kläder o leksaker, ligger mellan Scandic Hotell och Posten. Kanske kan hitta nått fint för en liten slant!

2009-10-16 @ 17:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback