6 dagar sen? [Uppdaterad]

Herregud vad dagarna går fort.
Sista inlägget skrev jag för 6 dagar sen? Hur kan de stämma..
Försej har jag jobbat hela helgen och måndagen,
Tisdagen var jag och ottilia och bada och igår
då ni fick min passionerade sida "impuls" bestämma och jag och Lollo åkte tillUllared.
Vi bestämmde oss att åka 3:45 på morgonen för att vara där 5 timmar senare.
En härlig resa med en massa skoj och skratt, hastigheten var mycke mycke högre än vad som
stod på skyltarna men den historien lämnar vi till en annan gång..
Finns så många känsliga läsare.

Vi kom dit vid9 tiden, de var rätt tomt på parkeringen, vilket vi vart väldigt chockade över
men vi snabbade oss in. När vi kommit in i Varuhuset började vi kolla runt.
Då ropar dom upp i högtalarna : Vi har en blå Skoda Felicia med Regnr: xxx-xxx
som har sina lysen på.
YES! Jag kände mig träffad, sjävlklart hade vi blivit så exalterade över att vara här
att vi skyndade oss så mycket att vi glömde att stänga av lyserna.
Men de var snart gjort och shopingen började.

De fanns vissa saker som var MEGA billigt och andra som var så där.
Med mig hem fick jag iaf 8 påsar med saker, hela kundvagnen var överfull.
Dock vart plånboken tunnare men de var det värt.

Nu är 90% av alla julklappar klara och vinterkläder, Luciakläder, Farsdagspresent och
födelsedagspresent till Karolina och J. Härligt Härligt!!

Både jag och Lollo vart nöjda och vi har bestämmt oss för att åka igen till våren.

Just nu sitter jag och äter pannkaka, ha pausat Bonde söker fru för att blogga lite
 och senare idag blir det jobbet kl 14.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback