Nästan en vecka har gått..

sen senaste inlägget.
Fy Fy på mig..
Men de är så där när har jobbat hela veckan, vart på begravning och haft E här i helgen.
Plus att Ottilia har blivit sjuk igen.
Att man alltid ska ha ursäkter tilll saker...

Har haft en sån smärta i ryggen dem senaste veckorna att de är olidligt nu.
Är som en häxa i humöret och vill bara sätta mig ner och tjura.
Hoppas verkligen att Doktorn kan hjälpa mig för annars vet jag inte vad jag ska göra.
Voltaren, Alvedon, Ipren och Ibumetin kan slänga sig i väggen för dem hjälper ju inte ett skit.
Tycker synd om min familj för jag är gräslig..

Åh våran kära bil har vi inte än fått, dem bara ändrar sig hela tiden..
Ska försöka ringa dem och här vad dem håller på med.
Vi vill ju ha den NU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback