Influensan.

Den senaste veckan har vart en hemsk vecka.
J och ottilia har vart  sjuka i influensan medan jag har vart genomförkyld och försökt jobbat.
Känner att jag inte hunnit med bloggen..
Vet inte ens om jag kommer att fortsätta skriva.
Just nu är de väldigt mycket.
Jobbar hela nästa vecka, plus att bilen kommer.
E kommer i helgen och jag ska på begravning på fredag.
PHUU..
På fredag går jag av och är ledig i 9 dagar men de kommer
alltid upp nått som "ska" göras.

Försöker hålla humöret uppe men de är inte så lätt..
Försöker tänka framåt och se de ljusa i de hela men de funkar inte alltid!!

Just nu sitter jag här helt själv, J har fått för sig att han ska ut och festa i kväll.
fastän jag jobbar och våran ordinarie barnvakt är sjuk.
Så nu är svärmor barnvakt vilket inte alls är upskattat av mig och jag vill bara
vara hemma från jobbet för att ta hand om Ottilia själv.
Men så går det inte riktigt till..

Känner att de kommer att bli en lång natt på jobbet.. Phuu..

Kommentarer
Postat av: johanna H

Även om de känns jobbigt, vill jag att du ska veta att du alltid kan fråga oss :)

Du är så duktig gumman <3 Vi kanske kan gå ut och gå snart!!

2009-11-21 @ 21:10:09
Postat av: emeliewe

Du är grym som orkar :) Kämpa på! kram

2009-11-24 @ 18:13:19
URL: http://metrobloggen.se/emeliewe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback