Helgen + nya jobbet.

Helgen flöt på och jag fick testa på att vara två barnsmamma.
Allt gick jätte bra och E gillade verkligen att vara här vilket var väldigt roligt.
Ottilia var jätte duktig och vart en smula svartsjuk men sånt får man räkna med när hon
i vanliga fall har oss försig själv.

Natten till idag var min första natt på jobbet, de var mycket nytt men de gick bra.
Slutade kl 7:30, åkte hem och lämnade Ottilia på dagis och sedan hem och sov.
Vaknade första gången kl 12 av att någon jävel plinga på dörren, skulle ha kunna strypt fanskapet.
men de gjorde jag inte utan jag låg kvar i sängen och försökt sova vidare.
somnade om och vaknade kl 15:30.
Nu har jag ätit och försöker vila lite i soffan inför natten.
Idag ringde dem från Vårdcentralen och ville att jag skulle jobba,
Typiskt att man jobbar natt hela veckan, men men de kommer
fler tilfällen..

Ha en bra dag och natt, så skriver jag mer imorgon.
Inatt ska jag jobba i Larm bilen och de ska bli intressant.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej :) jag vill se bilder på projektet, är så nyfiken. kram

2009-11-03 @ 18:28:28
URL: http://metrobloggen.se/emeliewe
Postat av: J.

Jag vill också se projektet, och vart är det du jobbar nu? kanske har skrivit det i nått inlägg men jag måste ha missat det :)

2009-11-03 @ 19:58:42
Postat av: Malin Öhman

Spännande med larmbilen, där kan du få se det mesta! Ett kanonjobb, skulle gärna byta till mej det, kram Malin

2009-11-03 @ 20:53:57
Postat av: linnea

Hoppas allt gå bra för dig becci! ska bli så kul och ses i helgen saknar dig!

2009-11-04 @ 21:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback