Hallå Tisdag..

Nu var mina extra pass på vårdcentralen avklarade denna vecka.
Känns skönt att få lägga de bakom sig och veta att de snart är helg.
Ringde och pratade med E´s fosterfamilj om att hon måste åka till fritids på fredag för
att jag ska på begravningen.
De gick jätte bra så de var skönt att ha de avklarat.
Vi pratade lite om allt möjligt och så fick jag frågan om vi kan ha henne två helger i månaden.
Ja ni snart kommer vi att ha henne här på hel tid?
Jag sa att vi får se eftersom att hon bara har hunnit varit här en helg och detta
är ju nått som jag och J måste prata om och sen så måste vi prata med socialen.
Vi får se vad vi gör..


En annan sak som har hänt..
J ringde och prata med bilförsäljaren eftersom att blien skulle komma denna vecka.
Ja skulle, nu är de så att den skickas från fabriken v48 sen tar de ca 5 dagar för den att komma
till försäljaren, då ska de fyllas på med olja och en massa annat. så formodligen får vi den på måndag eller tisdag..
PHUu.. va tråkigt!!

Nej nu ska jag kolla så inte J har somnat med Ottilia..
återkommer imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback