Å så gör jag det igen.

Jag bara lovar och Lovar att jag ska ta kort på vårat projekt,
men lika snabbt som jag skriver de glömmer jag bort de.
Har så mycket att göra så man få liksom prioritera..

Jobbar i natt och sedan är de meningen att jag ska vara ledig fram tills på
Lördag men Vårdcentralen ringde och ville att jag ska jobba.
Ska jobba på Torsdag och sedan 3 andra pass denna månad..
Härligt med lite extra pengar inför jul!

Idag har jag försökt sova, grannen kom och ringde på dörren 2 ggr.
Min kära Lollo ringde både på hemtelefonen och mobilen.
Men jag får skylla mig själv för jag hade inte sängt av telefonerna..
Efter lite sömn åkte jag och hämta Ottilia.
Åkte till hälla för att inhandla lite kläder, strumpor och vantar till Ottilia.
Vart två tröjor, ett par jeans, 3 par strumpor, en kofta och två par vantar.

Nu är de Ullared!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback