Willys vs Maxi

Jaha då var de Tisdag, Vi har vart på Öppnaförskolan hela dagen.
Väldigt roligt, fast de kanske var lite väl rörigt, De var några gånger som jag fick leta för att hitta Ottilia.
Fullt med barn överallt. HIhi
Ottilia levde rövare och klättra på allt och alla.
Hon gick även ett par gånger och de var inte några steg.
Gullunge!

Efter Öppnaförskolan åkte vi och lämna Kristina och sen hämtade vi upp Johannes.
Vi lagade mat och sen bestämmde vi oss för att åka in och handla.
Har hört av många att Willys är så himla mycket billiagre än Maxi.
Har aldrig veckohandlat på Willys så jag övertalade J att vi skulle handla där.
Efter mycket om och men så åkte vi dit för att handla.
Handla de vi brukar och så kom vi till kassan. 1558kr.
Vart lite chockad över att de var så himla mycket dyrare än Mäxi?
Vad har vi handlat? GULD?
Vi brukar handla för max 1200kr på maxi.
Så ni vet så kommer vi nog aldrig att handla där igen.


Nu på kvällen har jag plockat undan och sen tvättat lite.
Oj va spännande de är på Sjukhuset.
Nu måste jag kolla..

Bilder kommer snart...

Kommentarer
Postat av: Johanna S

Willys är nog bara billigare om man köper deras egna märken el. eldorado.. Men om man ska ha "märkesgrejerna" så är det nog som sagt dyrare :P plus att man inte kan ha ett kort laddat med pengar där, lite dåligt.. Bra för att hålla koll på utgifterna

2009-05-13 @ 17:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback