Underbara dag.

Solen strålar har verkligen skänkt en trevlig dag idag.
Vi vaknade tidigt, Vi gick upp och fixa iordning oss för att gå på Kajsas konfirmation.
Kan ju inte säga att jag är så förtjust i kyrkor men ställer upp för släkten.
HAha.
Efter att cermonin var över så kom Leif och släppte över Joel.
Lovade mamma att ta hand om honom så hon kunde får utföra lite äreenden på stan.
På onsdag åker dem till Turiket i en vecka, bara hon och Leif.
Gud va skönt.
Lekte 2 barnsmamma en halv dag och kan bara säga att de kommer ta ett tag innan vi skaffar våran nästa.
Vid 15 åkte vi hem till mamma släppte av Joel och Ottilia och så for jag och J för att kolla på en bil.
En skoda Felicia.
Den vart min!
Lite av en morsdagspresent.
Överlycklig.
Bara min lilla bil :)
Finns en del att fixa på den men fin är den..

Usch är så nervös, imorgon är de min första arbetsdag.
Åhh.
har massor att göra inför imorgon..
Lycka till, till mig!!

Kommentarer
Postat av: soffan

Lycka till me nya jobbet!! kram

2009-06-01 @ 06:35:51
Postat av: Johanna H

Lycka till idag gumman! Kommer gå så bra <3

2009-06-02 @ 10:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback