Torsdag.

Dagarna bara rusar föbi.
Igår var jag där, Kände och och prover men dem kunde inte hitta något.
Eller hittade gjorde dem men de var inget som dem kunde hjälpa mig med.
Troligen har jag gått med feber hela veckan, för dem tog tempen på mig och jag hade 38,7.
Innan hade dem frågat mig om jag hade feber men de trodde jag inte...
Ojdå.
Inte konstigt att jag har haft problem att komma upp ur sängen eller haft kort tålamod.
De var iaf värt pengarna, att få veta att allt stämmer och troligen är de kroppen
som försöker stöta bort kopparspiralen.
Igår efter vi vart på sjukhuset åkte vi och handla.
Skönt att få de gjort.
Sedan bestämde jag mig för att åka hem till mamma och sova över där.
Vi kollade på Greay´s och åt felafelrulle :)
Så himla trevligt.

Idag så vaknade vi vid 7, åt frukost och lekte lite.
Sedan begav vi oss hemåt.
Ottilia vägrade att somna så hon och jag gick ut och klipptegräset medan J åkte och blev masserad.
Satt henne i babybjörnen med sina lilahörselskydd.
Så himla söt..

Nu så ligger hon och sover och jag ska passa på att klippa framsidan..

Kommentarer
Postat av: soffan

hur ska du göra då? ska du behålla spiralen eller ta ut den? kramizzzzzzz

2009-05-21 @ 20:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback