Stan.

Ja idag var de den efterlängtade Lördagen, Stan med mamma.
Fick traska upp vid 7 med Ottilia, gjorde i ordning mig och sen åkte jag in mot stan.
stannade på maxi för att hämta ut Ottilias nya thirst. Hur snygg som helst.
Efter de åkte jag hem till mamma, hämtade upp henne och lillasyster och sen ner på stan.
Gick  på stan fram till kl 14.30. sen var pengarna slut. HAhha
Kortetdrogs hejvilt.
Fick med mig en massa fint hem.
Fynda gjorde jag också. :)
Ska ta lite kort och lägga upp så ni får se mina fynd!

När jag kom hem vart jag väldigt orolig, Såg inte skymten av J eller O.
Åkte hem till svärföräldrarna i hop om att hitta dem där, nej inte de.
Åkte till kungsbyn, inte där heller.
Fick inte tag på J på mobilen, tillslut fick jag de och dem var hos grannen.
De var bara att gå över för där satt dem.
Helt plötsligt så hade vi fått erbjudande av Holger och co att komma på grillfest.
Fick för mig att de var födelsdagsfest men icke. HAhha
Men trevligt som faen..
Kom nyss hem, Ottilia var snäll hela tiden och alla bara diggade henne!!
Känner mig sugen på Nr2 .. men de får vänta iaf tills J fått jobb. sen så!!

Johanna var förbi en snabbis och lämnade en födelsdagspresent, gulliga ni är.
Fick ett jättefint linne, ett hårband och ett par örhängen. Tack tack!! 
Blir gillkväll för våran del nästa vecka eller hur?

Nej nu ska jag fortsätta kolla på robinsson och sen ska ni få lite bilder...


Kommentarer
Postat av: Johanna H

Så lite så gumman <3 KLART det blir!!

2009-05-10 @ 12:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback