Smälter snart bort..

Nej usch va varmt de vart idag, visst ska inte klaga men de kom verkligen som en chock.
Smälter.
Dagen har vart fantastisk.
Vi gick på markanden, dock bara en kort stund för värmen var allt för varm.
under den korta stunden vi var där så hittade jag två par leggings för 50kr och två sjalar för 100kr.
Vi åkte hem till mamma igen, Ottilia fick krypa omkring i blöja och vi åt glass.
Vid tre åkte vi till folkracesbannan för att kolla på bilen.
Nej inget för mig, måste ha styrservo annars krockar jag.
HAHHA.
Vi åkte på ettårs kalas.
Vart mat och tårta.
En massa fint fick Laura, längtar så tills Ottilia fylller!!
Fick min egna fotograf på kalaset(nadia), så nu kommer de lite bilder på mig med!
Ska försöka ladda upp lite utav dem under kvällen..

Nu är de robinson!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback