Ro, Ro och Ro..

En dag med en massa konstiga motgångar.
En kort beskrivning av våran dag.
Efter prat med Nadia i telefonen så beslöt vi oss att
åka in till staden, för att göra Öppna osäker med Tuwa och Nadia.
Hihi.
Vart en massa bus och målning.
Vart en promenad också för att hälsa på Nadias mamma.

Dagen hade gått bra än så länge, men sen vart de något på vägen från
Peab parkeringen i R5 och Maxi.
Rent utsakt så hatar jag den där bilen.
Aldrig i hela mitt liv så ska jag köra den till Jobbet.
har nog aldrig kört en sån dålig bil.
Efter ca: 5 km ringer jag J och ber han åka in till folkracesbannan för att byta bil.
Vi byter bil och jag får glatt ta min bil till Maxi,igentligen var de tänkt att jag skulle åkt och handla mat själv,
men jag fick ta med mig Ottilia.
När vi kommer in på Maxi finns de en skylt - ingen självscanner idag!
Gahh..
Hur ska jag kunna handla då?
Visst de går att handla, men att lägga upp alla varor och packa ner dem med en Ottilia som klättrar ur kundvagnen?
Fick lov att ringa J.
Plockade ihop alla varor med mycket om och men.
Ottilia klättrade ur vagnen hela tiden, tillslut fick jag dra vagnen och ha henne på höften.
Fick dock inte med allt som jag tänkt mig men ur maxi kom vi.
Resten av eftermiddagen har vi spenderat hemma hos svärföräldrarna.

Angående napp.
Idag har Ottilia fått nappen i dem lägen som jag tycker att hon behöver den.
Typ i bilen när hon i vanliga fall är skit förbannad  är hon nu lugn.
Så himla skönt.
Hon får bara använda napp då hon är trött och när hon är tjurig i tex bil eller vagn.
Känner att de fungerar jätte bra!

Nu är de GA.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kommer hon inte börja utnyttja det där? Att hon lär sig att om hon bara blir förbannad eller sur så får hon nappen ;P Du har en bra blogg förresten :)

2009-05-28 @ 16:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback