Nakenfis.

Godmorgon. Vet inte vad som har hänt med Ottilia men idag vaknade hon kl4.
Höll på att döö..
Men de var bara gilla läget och ligga vaken i sängen, men hon somnade om efter en timme och sov fram till 6.
tror henns rutiner håller på att ändras, för hon vill inte alls sova nu.
Söt ungen fick av sig pjamasbyxorna och halva tröjan.
Sen fick mamma hjälpa till, för av med kläderna ville hon.
När hon sen stod i blöjan så drog hon av sig den.
Så nu står hon är brevid mig naken.
Står och slår sig på magen och dansar till Emil i Lönneberga sången.
Tror hon är sugen på ett bad?

Ringde nyss till min mammas sambo, kände att jag behövde prata lite om att börja plugga och han är så himla bra på sånt. Han tror inte att jag kommer att komma in på sjuksköterskepogrammet till hösten eftersom jag prioritera de sist. med andra ord 6:e plats.
För de var över 245st som har sökt de i första hand.
Så jag tror att jag ska ta vikariatet fram till slutet av december och sedan plugga vidare till Våren 2010..
För då ska jag prioritera de först...

Måste ta hand om henne nu innan hon kissar på golvet.
Hihi.
Idag blir de antagligen stan om vädret tillåter.
Ska skirva till Nadia nu och höra med henne..

Kommentarer
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Okej.

Ja vi skall också ha dem som dekoration inte som "servetter" så.

Den ska ligga vid varje plats och på den ska goodiebagen stå =)

Men jag vill ha den som en tröja för jag har skrivit hela deras namn på varsinn sida med födelsedata också =)

Men mycket smart ide annars =)



Hoppas du haft en toppen dag!

2009-05-14 @ 21:00:13
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Jenny - Tvillingmamma till Idalee & Havannah

Ja det är verkligen en stor lättnad som kom i rätt tid! Det är inte kul att vara fattig under sommaren! :-( Det är aldrig kul men det känns lite extra eftersom man vill kunna göra saker med familjen när det är fint väder. Nej det är verkligen såååå himla skönt!! ag läste att hon vaknade klockan fyra!! HUr orkar man gå upp då!? Phu.. Jag är verkligen ingen morgonmänniska och har jätteproblem varje morgon... hehe Kram!

2009-05-14 @ 22:52:40
URL: http://babylycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback