Kusligt.

Usch.
De är andra gången den här veckan som Ottilia går i sömnen.
eller går gör hon inte men ni fattar vad jag menar.
Igår på öppnaförskolan så vaknade Ottilia och Nadia ropade på mig, när jag kom fram så stod hon upp i vagnen och jag sa hennes namn men hon tittade inte på mig, jag tog upp henne och la henne i min famn och så somnade hon om.
Idag så hände de igen, jag hörde hur hon satt och prata i sängen så jag går in i sovrummet.
hon sitter i våran säng med ögonen halvöppna och pratar, jag lägger henne ner och hon slutade prata och sov.

Känns lite kusligt..

Kommentarer
Postat av: Mamma tina

Men gud vad läskigt gumman !!! Det är som jag fast jag sms:ar folk en mening i ett samtalsämne som jag har drömt att jag och personen pratar om och sen kan jag ringa folk och prata fast jag sover.. Helt sjuk.. Hoppas det går över

2009-05-27 @ 22:38:17
URL: http://metrobloggen.se/laurasmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback