Hemma

Idag blir de en hemma dag, Weine (svärfar) lagar våran bil.
Hoppas han fixar den.
Så man slipper alla ryckningar.
Så himla fint väder idag, önskar bara att jag hade orken att gå ut.
Vi var ute en stund på förmiddagen men vi fick lov att gå in för jag mår inge bra.
Har jätte ont i magen. tror de beror på kopparspiralen.
Går de inte över tills imorgon så ringer jag Bm.

har tvättat lite nu på morgon, ursch va ledsen jag vart när jag hängde tvätten.
De luktar inte längre Vi, tror de beror på att Willys inte har samma tvättmedel som Maxi.
Så himla typsikt.
Idag fick vi hem Buffé, Maxis tidning. Förra månaden handlade vi för 6500kr.
Så nu vet vi vart alla pengarna tog vägen den månaden.

Igår åkte Nadia och rickard och hämtade Tuwas nya vagn, vart sjukt sugen på att köpa en ny till Ottilia.
Är sugen på en Emmaljunga Scooter.
Joel har en sån och jag älskar den.
Är så himla trött på den stora tunga vagnen.
Vill ha en mindre.
Skulle passa oss bra med en ny vagn som vi få i R5:an. HAhha
För J kan ju räkna med att han får köra den i sommar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback