Helgen.

Ni får ursäkta min blogg torka men helgen har vart fulspeckad.
har märkt att vårat L har blivit dåligt så ibland hoppar den över L:et.
Ja helgen.

Lördag
Dagen började med att vi åkte ut till Kärrbo där de var Kärrbodagen.
Vi kollade på djuren, åt korv, lyssnade på ett band och åkte kärra.
Väldigt kul och Joel bara älskade att vara där :)
Ottilia satt i sin vagn och bara sa Ojj hela tiden.
Söt unge!
Efter tjursläppet åkte vi in till Maxi, Styrde upp de sista inför kvällen.
Sedan åkte vi till mamma, Släppte av Ottilia.
och sen bar de hemåt, fixa med mat och bord.
Folket rullade in...
De vart grillning och ett långbord med mat och folk.
Vart lite trångt men de gick.
HIhi..
Sen vart de in i dimman.. eller jag var väl redan de innan alla kom..
Vart en hel del bilder.
Har dock inte orken idag att lägga upp dem men de kommer imorgon.

Idag har vi haft en kalas dag.
först kalas hos kusinerna och sen kalas hemma hos mamma.
Usch va jag har ätit och inte har jag hunnit med någon promenad nu på kvällen.
Men imorgon då blir de en lång promenad när Ottilia ska sova.
Imorgon ska  vi även åka till Kristina..

Bilder från i Fredags och i Lördags kommer i morgonbitti!!

Kommentarer
Postat av: bella

riktigt kul hade jag hos er! :) visst har jag min skinnjacka hos er?



2009-05-17 @ 23:00:48
URL: http://bellasdagar.blogg.se/
Postat av: Sarah

haha ja in i dimman ja :P hade skitkul! :)

2009-05-18 @ 14:19:20
URL: http://whathef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback