20års kalas.

God morgon allihopa.
Kom hem strax efter åtta igår kväll.
Var helt slut.
Gick och la mig kl 21, nu känner jag mig utvilad.
De tråkiga är att ottilia har blivit förkyld, och så har hon lite feber,
men jag tror att de är hennes andra framtand som är på väg.


Den 1 maj hade jag mitt 20 års kalas, gick jätte bra.
Så himla fint väder så vi alla satt ute och fikade.
Fick nog de mest jag hade önskat mig.

Presentkort på HM, Lindex och ginatricot.
Carloina af hugglas skiva.
Bakförklädde
Strumpor
två hjärt stenar
En symaskin med en massa tillbehör
Pengar
Blommor
och en hel dag på stan med mamma, för att köpa kläder.

Väldigt lyckad dag. Tack allihopa!!
Bilder kommer snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback