Tvåbarns mamma.

Igår hade vi de super trevligt hemma hos Johanna och Niklas, vart dock lite sent. Kom väl hem runt 00.30.
Imorse vaknade Ottilia glatt kl 6, men J var snäll och gick upp med henne, så jag fick sova vidare.

Just nu sitter jag hemma hos mamma, Ottilia sover och Joel är på väg till att sova.
Idag sätts allt på prov!
Vi ska ta hand om Joel hela dagen och så ska han sova hemma hos oss.
Ska bli intressant att testa på rollen som två barns mamma.  Hihi.
Fler barn ska de väl bli, men just nu får de vänta.
Våran ekonomi är väldigt osäker nu till hösten då J blir uppsagd och jag inte har nått jobb att gå tillbaka till.
Jobb finns de ju alltid för min del men de skulle vara skönt med ett fast jobb.

Fick en komentar av en anonym person som undrade om J hade någon fetinglön.
Nej de kan jag inte riktigt säga, men de är så att vi har en hyresgäst som vi får hyra utav, dem pengarna sätts in på ett sparkonto som vi använder som ett renoveringskonto,
Där ifrån fick jag pengarna till en kameran.
men pengarna är bara lånade tills jag fyller, för då ska pengarna tillbaka till kontot.

På tal om kameran så såg jag idag ett erbjudande från mediamarkt där dem har sänkt min kamera, kul! Men så är de. Nu har jag den iaf och är nöjd som f*n!!

Bilder kommer senare ikväll när jag fått barnen och sova..

Nu ska jag åka och handla lite godis till Joel och Johannes, bäst att passa på medan barnen sover!!


Kommentarer
Postat av: Patricia

Halloj!



Har inte varit in på din blogg innan men nu har jag själv skaffat en riktig blogg och då blev det ju genast mycket roligare att följa alla andras bloggar... =)



Hoppas det går bra med Joel i dag/kväll och att det funkar att vara "två-barns-mamma"... =)



Kram "gammelkusin" Patricia

2009-03-28 @ 19:47:16
URL: http://patricia-mitt-i-livet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback