Tråkigt..

Hade ju tänkt ladda upp en film på när Ottilia klättrade, men såg nyss att jag hade filmat på sidan, vilket gör att man får sitta och kolla snett på den, tänkte göra ett nytt försök imorgon med att ha kameran åt rätt håll så videon också blir de.

Annars idag så har vi haft de väldigt tråkigt, bara vart hemma. Vi lagade i ordning lite mat, vart Cornbitar med dillsås,morötter och potatis. Vart super gott!  Ett recept jag kan rekomendera. Tänkte lägga ut de senare..
Vi hade så tråkigt så jag bestämde mig för att åka in till stan och hämta upp Johannes, Ottilia somnade i bilen och vart lagom chockad när hon vaknade och så satt pappa där i baksätet, ni skulle ha sett hennes min. :)

Imorgon så blir det BVC, vi måste dit och se hur vikten är för Ottilia. ska bli väldigt intressant, tror nog att hon väger som förra månaden eftersom hon gick ner så mycket när hon var sjuk. Men de får vi se imorgon kl 11.

Oj va hungrig jag är, magen bara kurar snart dax för en soppa!! Ikväll blir de familjen annorlunda och cityakuten ÄLSKAR MÅNDAGAR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback