Söndag.

Idag är de Söndag och vi har gjort typiska söndagsgrejer.
På förmiddagen så passade vi på att gå ut, vi klädde på Ottilia kläder så att hon kunde får krypa runt lite. Så synd att jag glömde kameran inne, skit söt var hon och ännu sötare var hon när hon var ute och gick med sin läragåvagn, Grannarna tittade ut och hon vart helt plötsligt väldigt blyg, Hhi!

Vid 12 gick vi in och åt lunch sen så har dagen bara passerat förbi, med tvätt,städ och matlagning. Nu sitter jag här ny duschad och ottilia har precis somnat, ursch lillan mår inge bra igen, tror hon har fått tillbaka öroninflamationen för både igår och idag så har hon hållt på örat och sen gnuggar hon i örat sen så har hon fått feber. Mitt i allt så upptäckte jag en ny tand, vänster fram. Hon har en jobbig tid nu, undra hur många gånger hon behver ha haft öroninflamation innan dem bestämmer sig för att operera in rör i örat någon som vet?

Imorgon så har vi tänkt åka hem till kristina och laura, de vill säga om Ottilia mår bra. Ska ringa Dr Björn i morgon och se vad han säger, tror nog vi får en tid och hoppas på imorgon.

Nej nu ska jag vara lite social med karl min..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback