Söndag.

Nu är de Sommartid som gäller, påminner er som än inte ställt om klockan!!
Sitter just nu i min ensamhet.
J är och hjälper hans föräldrara men en massa saker och Ottilia sover som en stock.
För mig gör de inte så mycket, skönt att få blogga ifred.

Igår gick de jätte bra att lägga båda två, dem somnade snabbt båda två.
Ottilia vart lite ledsen fram mot elva tiden men annars sov dem lungt,
a fram till 3 då vaknade Joel och ropade på mamma,
han hade nog glömmt bort för en sekund att han vara hemma hos oss,
han fick iaf komma upp i våran säng och vi fyra sov så sött fram till kl 6 då vart de fart och fläkt.
Joel skulle ha välling, Ottilia skulle ha välling, Joel skulle kolla på film och Ottilia ville busa.
Tur att vi var två som hjälptes åt. Mamma och Leif kom och hämtade Joel vid 11 tiden.
Ottilia somnade och sov som en stock fram till halv två,
efter att hon hade vaknat och vi hade ätit lite lunch så for vi in till Elgiganten för att få pengar  tillbaka för kameran,
för Elgiganten har prisgaranti i 30 dagar,
så skulle man hitta samma vara för lägre pris så ska man få tillbaka mellan skillnaden,
dum är jag inte så jag åkte dit och fick mina 200kr :)

efteråt så åkte vi till IKEA för att lämna tillbaka Ottilias matstol som vi fick i doppresent av min farmor och farfar,
för Lacken är helt bort från stolen den är helt torr och de går f*n inte att få bort smuts ifrån den,
de har aldrig vart några problem förut att byta/lämna en vara utan kvitto men självklart så skulle de inte gå nu,
vart väldigt ARG och sa till henne att de var dålig stil men som mamma sa: Hon kan inte ha fått nått på länge. HAHHA

Ska höra med farmor om kvitto iannat fall så kunde man fixa kontoutdrag.. Så himla typiskt!!
Efter Ikea vistelsen åkte vi till Biltema och byggmax och sen vart de hem och laga mat, '
vart potatisgratäng med kyckling sås och sallad.
Och efter de gick jag över till svärföräldrarna medan J och Ottilia tog bilen,
Tog bilen hem för Ottilia vart så trött,
 hon fick ett bad och sen direkt ner i sängen och nu sover hon så sött..

imorgon är de måndag, i vanliga fall brukar jag och Ottilia åkta hem till Kristina och Laura men imorgon blir de inte så, Den som vill hitta på något, hör av dig/er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback