Solig eftermiddag.

De soliga vädret håller i :) man känner verkligen att våren snart är här, eller är den redan här?
Vi kom hem för ca: en halv timme sen.
Vi har vart hemma hos gammelmormor eller som hon säger mormis.
Vi hjälpte henne att lägga in annonser på blocket. sen så bjöds de på pannkakor..
dock äter jag forfarande sopper så de blev inga för mig :( men ottilia smaskade i sig en hel del.
Så glömsk som jag är så glömde jag ta med mig en nappflaska till ottilia, men  vi klarade oss..

hade egentligen tänkt att jag skulle ha åkt och kolla på en välkommenskylt, men Ottilia somnade i bilen så vi for hem istället. Ja så nu sitter vi här, väntar på att Lollo ska ringa och efter de blir de nog en lite promenad för sen så blir de kalas för hela slanten, Rg vart 20 år igår och de ska firas!!

 
Sötnosen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback