Snabbbbt..

Snabbt dagen går, snart är de kväll och de känns som att jag inte har hunnit med nått.
Idag så har vi vart ute på en promenad, hem till svärföräldrarna och kolla in hur bagerit gick.
snacka om att bli frestad, en massa gott!
Sen så har Johannes vart så duktig och bytit toa dörr, vilken skillnad!

Idag har jag mått väldigt dåligt, fryser hela tiden, känns som jag har 10kilobly hängande över ögonbrynen och så har jag vart väldigt kort på tråden. mamma sa till mig att jag ska börja äta, men jag vet inte, jag vill ju köra mina 2 veckor som jag har bestämmt men som hon sa så ska jag inte må dåligt och de ska inte gå ut över familjen som de just nu gör.

Har märkt att jag är en väldigt dålig förare när jag är hungrig! passa er för mig, ni som är ute och kör runt kungsåra/irsta trakterna!!

Nej nu ska jag väcka lillfisen... Få se om jag tar mig en matbit idag?

Kommentarer
Postat av: Malin Öhman

Låt magen få någonting, den mår bättre och du lika så! Dessa soppor tar musten ur en, bättre att äta vanlig mat, men tänka lite sundare. Ät och njut, det är du värd! Kram Malin

2009-03-14 @ 19:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback