över lycklig!

Vilken start på dagen, vaknade kl 6 och de är full solsken! Hur fint är inte de?
Sitter just nu i vardagsrummet och lyssnar på fåglarna som piper.
Idag kommer de att bli en skön och lång promenad i de härliga vädret.

Längtar till att de blir sommar, så vi kan äta frukost utomhus och Ottilia kan springa runt i gräset.
Ja en annan nyhet idag är att jag fick ett mail av kö ansvarige på bergakotten, som de ser ut nu så finns det  plats till hösten, och så frågade hon oss om vi vill ha en plats. JAA!! skrev jag. HAhha
Hur överlycklig som helst, nu får vi de dagiset vi vill ha! - inte alla som får de.

Nej nu måste jag styra upp allt här i vardagsrummet, just nu står Ottilia och plockar ur alla frukter från fatet
Ajjabajja säger jag och hon bara skrattar!! Vilken busunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback