Onsdag.

Dagen har vart helt okej, har hunnit med de jag tänkt mig.
Vi var och handla, vi har vart ute och vi har lagat mat.
Fick lov att åka in till stan en sväng, inte för att gå på Ikea utan för att handla välling, igentligen så skulle Johannes ha gjort de men han glömde, så jag tog Rally 7:an och for in till stan. Fy fan att köra den, de vart ett mardrömsåk$ hade tänkt svänga förbi IKEA men jag skippa de.

Nu på kvällen så kom moster och morfar förbi, trevligt trevligt :) Ottilia spelade allan och gjort altt för att flörta med morfar och få uppmärksamhet av alla..
Nu sover hon och jag passar på att lata mig i soffan, hade tänkt färga håret men jag tar nog de i morgon..

Ikväll är de GA      JIPPI!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback