Mat i magen..

Ja igår så vart de att jag åt, Ååh så himla gott!!
Vart att jag kokade kyckling, broccoli och majs.
Vet att de inte låter så gott men har man inte ätit på 10 dagar så är allt gott..
har fått mycket mer energi i kroppen och ångrar mig inte för en sek att jag börja äta!

Har bestämmt mig för att börja äta en gång om dagen och trappa upp under en lång period.

Ja idag var de invägning:
80.9kg!

Idag så satt jag på mig ett par gammla jeans för skoj skulle och jag fick på mig dem!!
fan va nöjd jag vart!!
Har nog inte användt dem på 2 år, perfekt för min tomma plånbok!

Idag har vi haft fullt upp, vart och bada på lögarängen.
passade på att simma några längder, fy fan va jobbigt!
Sen vart de hem till svärföräldrarna och äta palt.

Kommer bilder i kväll när Ottilia har somnat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback