kl13.37

Redan eftermiddag, känner att dagen bara rinner förbi.
igår gick vi och la oss tidigt runt 21 tiden och idag vart de upp med tuppen kl 7.
Jag gick själv upp med ottilia för att Johannes skulle få sova vidare men han klev upp en kvart efter oss.
Eftersom att alla var uppe så passade jag på att åka in till Maxi och handla lite,
köpte inte så mycket men endå gick de på 850kr, vi brukar handla för 1100kr i veckan och då handlar vi allt möjligt, de är fan dyrt att små handla.

Ja sen dess så har vi bara vart hemma, bäddat rent i sängen och johannes har fixat lite i badrummet. (som aldrig blir klart) Senare på eftermiddag så kommer Lollo och adam hit, vi ska kolla på lite högskolor och så tänkte jag bjuda på lasagne. :)

Nej nu ska jag fortsätta med mitt... (dammsuga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback